Detalii campanie

Podravka supa crema

CTR 18.23%

Advertiser:
Podravka

Durata campaniei:
17. februarie 2015. - 28. februarie 2015.

Format banner:
Fullscreen Interactive, 320x480

Obiectivul campaniei:

Cea mai buna metoda de a prezenta clientilor un produs nou este prin intermediul unei campanii de mobile. Podravka a prezentat cu ajutorul retelei de advertising ClickAttack noile arome de supe crema. Au optat pentru un banner full screen care era legat de portalul mobil Podravka unde utilizatorii de mobile puteau sa afle mai multe despre aceste supe crema bogate in legume.

Obtineti o campanie acum

Doriti o campanie similara?

Va place ceea ce vedeti si vreti ceva la fel de cool pentru brand-ul, produsul sau serviciul dvs., dar in acelasi timp, unic si diferit de alte campanii? Contactati-ne si noi o sa va ajutam sa atingeti obiectivele dorite.

Contactati-ne

Faceti cunostinta cu clientii nostri multumiti

Contact

ClickAttack
Str. Biruintei nr.4, birou 4
012128 Bucharest, România
Email: info.ro@clickattack.com

Afla mai multe