Detalii campanie

OŽUJSKO THERMO

CTR 0.17%

Agentie:
Omnia Media Group

Durata campaniei:
30. aprilie 2015. - 25. mai 2015.

Format banner:
Standard, 300x50; 320x50

Obiectivul campaniei:

Cand sticker-ul se face albastru, „temperatura este optima pentru tine!”, „legea lui Zuja” a initiat campania de familiarizare a fanilor de bere cu autocolantele termo-sensibile la bere. Sticker-ul functioneaza pe principiul tehnologiei COLD EDGE, prin cristalele termocromatice care reflecta lumina. Sticker-ul isi schimba culoarea cand este racit.

Campania a avut un real succes pe canalele digitale. Un accent deosebit a fost pus pe utilizatorii de mobile din reteaua ClickAttack care au aflat despre aceasta inventie din site-ul Zuza.

Obtineti o campanie acum

Doriti o campanie similara?

Va place ceea ce vedeti si vreti ceva la fel de cool pentru brand-ul, produsul sau serviciul dvs., dar in acelasi timp, unic si diferit de alte campanii? Contactati-ne si noi o sa va ajutam sa atingeti obiectivele dorite.

Contactati-ne

Faceti cunostinta cu clientii nostri multumiti

Contact

ClickAttack
Str. Biruintei nr.4, birou 4
012128 Bucharest, România
Email: info.ro@clickattack.com

Afla mai multe