Detalii campanie

PODRAVKA CEAI

CTR 30.62%

Advertiser:
Podravka

Durata campaniei:
16. februarie 2017. - 26. februarie 2017.

Format banner:
Fullscreen Interactive, 320x480

Obiectivul campaniei:

Obiectivul Podravka pentru aceasta noua campanie a fost sa prezinte consumatorilor noile arome de ceaiuri, amintindu-le in acelasi timp si de variantele deja lansate. Asa ca am pus la punct o campanie interactiva full screen in cadrul careia utilizatorii interactionau cu smart phone-ul lor prin inclinarea unui ceainic pentru a turna apa fierbinte intr-o cana cu ceai! Peste 30% din utilizatorii mobile au interactionat cu banner-ul prin inclinarea telefonului.

Obtineti o campanie acum

Doriti o campanie similara?

Va place ceea ce vedeti si vreti ceva la fel de cool pentru brand-ul, produsul sau serviciul dvs., dar in acelasi timp, unic si diferit de alte campanii? Contactati-ne si noi o sa va ajutam sa atingeti obiectivele dorite.

Contactati-ne

Faceti cunostinta cu clientii nostri multumiti

Contact

ClickAttack
Str. Biruintei nr.4, birou 4
012128 Bucharest, România
Email: info.ro@clickattack.com

Afla mai multe