Inca o conferinta DAM reusita!
Dupa rebrending, doua luni de organizare, 752 de mail-uri schimbate si 38 de speakeri invitati, am organizat DAMconf – conferinta regionala de digital marketing. Conferinta s-a desfasurat in data de 10 noiembrie in Centrul Hypo din Zagreb.
Cea mai mare conferinta de pana acum
Un numar mare de vizitatori (cel mai mare numar de pana acum!) au avut ocazia sa se bucure de aproape 7 ore de program, desfasurate in doua sali de conferinta, in sala green si in sala orange. In pauzele dintre prezentarile captivante, vizitatorii s-au bucurat de delicatesele oferite din parte sponsorilor nostri, au discutat cu prieteni vechi din industrie si si-au facut cunostinte noi. Nu ne laudam cu faptul ca evenimentul a fost organizat de noi, dar suntem mandri cand spunem ca atmosfera a fost superba intreaga zi! De asemenea, am impartit premii valorase de la Uber si Kisha.
O companie buna
Publicul a fost incantat de speakerii care au vorbit despre programmatic advertising, digitalizarea televiziunii, experienta utilizatorului, YouTube, “zombie” apps si viitorul agentiilor de publicitate, native advertising si un pic despre content marketing.
Do 2020. godine 82% korisnika na netu će gledati video sadržaje #DAMconf
— Vladimir Curcic (@Curence) November 10, 2016
Tko konzumira sadržaj na YouTubeu? Mame i gameri. Usput, više od 30% gamera su žene, a 47% ih i ima djecu. Dakle, mame-gameri! 🙋 #damconf pic.twitter.com/r0hRowm9AP
— Mia Biberović (@cyberkoza) November 10, 2016
Marijana Prpić: Content je kralj, a distribucija je kraljica #DAMconf pic.twitter.com/AWnLn1yq2H
— Zinka Ivanković (@Zinka_Ivankovic) November 10, 2016
1 in 4 downloaded mobile apps gets opened only once after the install – Roberto Agosti #DAMconf
— Aleksandar Atanasov (@AleksAtanasov) November 10, 2016
Pentru o parte dintre spekeri, acesta a fost al treilea an consecutiv in care s-au alaturat evenimentului. Ascultand impresiile din acest an, nu am fi surprinsi daca acestia nu vor putea rezista invitatiei noastre si anul viitor!
Multumiri sincere!
Vrem sa multumim tuturor sponsorilor nostri, in special Njuskalo, 24 sata si Autocommerce Croatia care a decorat sala de conferinta cu un frumos Alfa Romeo Giulia si care a atras multe priviri din partea publicului. De asemenea, vrem sa le multimim si sponsorilor Dentsu Aegis Network, Podravka, Uber si Web Burza, precum si sponsorilor care ne-au rasfatat cu produsele lor: Nescafe, Pauza.hr, Juicy, Cedevita, Kala, Pan, Somersby. Un mare multumesc si pentru sponsorii nostri media.
Mult asteptata conferinta DAM de acest an a luat sfarsit. Acum asteptam Craciunul, apoi vacanta de vara si pregatirile pentru urmatoarea conferinta vor incepe imediat. Va puteti aminti de momentele minunate din cadrul conferintei in sectiunea galerie. Multumim tuturor participancilor DAMconf 2016! Fara voi, sloganul conerintei ar fi „DAMN, inca o alta conferinta“. J