Studiu de caz: Cum a crescut Bata traficul in magazine cu campania de mobile

Clientul

Bata este un producator si furnizor de pantofi renumit in intreaga regiune. In Macedonia povestea lor de succes a inceput in 2006. De atunci ofera produse de inalta calitate si accesibile tuturor. Succesul celor de la Bata are la baza, pe langa design-ul inovator si comunicarea foarte buna cu clientii. Aceasta se aplica si in cazul celei mai recente campanii Bata de mobile , realizata in colaborare cu ClickAttack.

Provocarea

La aniversarea de 10 ani in Macedonia, Bata s-a confrutat cu o provocare: a trebuit sa gaseasca o modalitate inovatoare sa comunice aceasta aniversare semnificativa si sa-si recompenseze clientii pentru loialitatea lor de pana acum. Originalitatea era imperios necesara pentru a atrage atentia utilizatorilor si pentru a creste traficul din magazine (acolo clientii puteau sa beneficieze de ofertele promotionale). Bata a ales o campanie interactiva de mobile, realizata de reteaua de publicitate mobile ClickAttack, ca sa-si atinga obiectivele.

bata-case-study-mobile-ad-sketch

 

Solutia

Solutia propusa de echipa noastra de creatie a fost in ton cu tema aniversara aleasa de Bata. Avand in vedere faptul ca mobilul este cel mai folosit obiect personal in ziua de azi, l-am folosit pe post de canal de livrare al mesajului promotional Bata, direct in mainile utilizatorilor, sub forma unui cupon de discount digital.

Solutia creativa a fost livrata in forma unui banner de mobile HTML5, care solicita interactiunea cu utilizatorul. Ad-ul de mobile a fost reprezentat sub forma unei cutii de cadouri in care era ascuns cuponul cu discount. Utilizatorii puteau sa deschida cutia printr-un slide pe ecranul mobilului.

Dupa ce cuponul era descoperit, utilizatorii vedeau valoarea discountului si conditiile de utilizare ale acestuia. In acelasi timp, ad-ul permitea descarcarea cuponului in format digital direct pe mobilul utilizatorului, iar acesta putea sa il folosesca mai tarziu in orice magazin Bata.

Ideea de la care a pornit interactiunea a fost sa inspire clientii sa se implice activ in cadrul campaniei pentru ca acestia sa si-o aminteasca. In acelasi timp, am folosit publicitatea pe mobile ca sa indemnam clientii sa viziteze magazinele fizice. Campania a fost lansata cu sapte zile inainte de aniversarea Bata, iar clientii au avut la dispozitie o saptamana pentru a se folosi de cupoanele digitale primite.

Rezultatul

Campania a fost distribuita prin intermediul platformei noastre de publicitate mobile cu un plan media ajustat si cu o targetare precisa. Campania a avut rezultate foarte bune, cu un CTR de 17,78% care este mult peste media campaniilor de mobile. Cuponul pentru discount a fost descarcat de mai mult de 2300 de clienti. Aceasta campanie interactiva a reprezentat o modalitate noua pentru brand de a comunica cu clientii si de asemenea o noua modalitate de loializare a clientilor pentru Bata.

bata_web_gif

 

Campania pentru aniversarea Bata a fost prima campanie interactiva de mobile din Macedonia. Ca atare, aceasta a setat un nou trend in Macedonia si este un exemplu de succes pentru folosirea publicitatii pe mobile pentru a atinge obiectivele din marketingul offline.

Doriti o campanie similara?

Tineti pasul cu cele mai noi tendinte din publicitatea online

Poate te intereseaza si aceste articole

Contact

ClickAttack
Str. Biruintei nr.4, birou 4
012128 Bucharest, România
Email: info.ro@clickattack.com

Afla mai multe